سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان

پایان هجدهمین همایش شورای های برتر دانش آموزی کشور در زاهدان

هجدهمین همایش شوراهای برتر دانش آموزی کشور شب گذشته با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان، خانجانی فرماندار شهرستان زاهدان و علی اکبر زاده مدیر کل فرهنگی و هنری اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگار جوان از زاهدان.، مدیر کل فرهنگی و هنری اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش در آیین اختتامیه این همایش در زاهدان اظهار داشت: نوزدهمین مرحله انتخابات شورای های دانش آموزی در آبان امسال در 92 هزار مدرسه سراسر کشور برگزار می شود.

مهدی علی اکبر زاده تصریح کرد: دانش آموزان با شرکت در انتخابات شورای های دانش آموزی زمینه حضور خود در محیط های بزرگتر مانند مجلس شورای اسلامی را فراهم می کنند.

وی ادامه داد: یک دانش آموز وقتی عضو شورای مدرسه است به عنوان مشاور مدیر آن مدرسه شناخته می شود و باید نقش خود را به خوبی ایفا کند.

علی اصغر جمشید نژاد معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان نیز گفت: شورای های دانش آموزی الگویی برگرفته شده از کلیت نظام جمهوری اسلامی که مسئولان آن همگی با رای مستقیم مردم انتخاب می شوند، است.

امام جمعه مسجد مکی و مدیر حوزه علمیه دارالعلوم اهل سنت زاهدان نیز در این مراسم گفت: یکی از اصول مهم در اسلام شوراها به حساب می آیند که خداوند متعال انسانها را به مشورت کردن با دیگران سفارش کرده است.

مولوی اسماعیل زهی اظهار داشت: بیان کرد: مردم نیز نسبت به شوراها نگاه مثبت دارند و از آن به خوبی استقبال می کنند زیرا باور دارند در شوراها تصمیماتی گرفته می شود که افراد زیادی در آن مشارکت دارند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.