سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

اولویت قراردادن ساماندهی نقاط حادثه خیز شادگان

ساماندهی نقاط حادثه خیز شادگان در اولویت قرار گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛آلبوغبیش  معاون فرماندار شادگان گفت: باید ساماندهی نقاط حادثه خیز در اولویت قرار گیرد و خیابان امام گنجایش ترافیک را ندارد.

نعمت اله البوغبیش در جلسه شورای ساماندهی ترافیک شهرستان بر ضرورت تسریع در ساماندهی نقاط حادثه خیز شهرستان تاکید و همچنین به ابلاغ اخیر اعتبارات عمرانی استانی، نفت و ماده ۱۸۰ قانون بودجه سال ۹۵ اشاره کرد.

وی افزود: دستگاههای اجرایی مرتبط با ترافیک شهرستان موظف هستند در پیشنهاد و تصویب پروژه های عمرانی، ساماندهی نقاط حادثه خیز را در اولویت قرار دهند.

معاون فرماندار شادگان همچنین بر لزوم و اهمیت روان سازی ترافیک در خیابان امام خمینی تاکید کرد و گفت: استاندار خوزستان جهت احداث خیابان پیش بینی شده ۱۲ فروردین (موازی خیابان امام) قول مساعد تامین اعتبار را داده و تحقق آن مستلزم پیگیری جدی و مستمر شهرداری است.

نعمت الله آلبوغبیش، یکی از نقاط حادثه خیز شهرستان را جاده کمربندی و تقاطع آن با جاده های یوبه سعدی و بیمارستان شهید معرفی زاده و دیگر خیابانهای فرعی شهر شادگان عنوان کرد.

وی گفت: اداره راه و شهرسازی باید هرچه سریعتر نسبت به اجرای مصوبات جلسات شورای ترافیک و احداث آیلند در وسط جاده کمربندی حد فاصل میدان قمی تا میدان بسیج اقدام کند.

آلبوغبیش با اشاره به توسعه شهر شادگان و چومه سید علوان و عبور جاده کمربندی از میان شهر و اتصال خیابانهای فرعی و جاده های متعدد به آن و افزایش احتمال تصادفات و وقوع حوادث ناگوار و تلفات جانی، بر ضرورت احداث جاده کمربندی جدید در مسیر مناسب خارج از محدوده شهری توسط راه و شهرسازی تاکید کرد .

معاون فرماندار شادگان با توجه به فرارسیدن فصل بازگشایی مدارس، بر لزوم تمهیدات لازم جهت روانسازی ترافیک در مسیر مدارس و تردد دانش آموزان و نصب علائم راهنمایی هشدار دهنده و خط کشی خیابان ها به ویژه جلوی درب مدارس تاکید کرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.