سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیلان؛

برگزاری نمایشگاه عکس دفاع مقدس در رودسر

خاطرات دفاع مقدس رزمندگان رودسری در نگارخانه شهید آوینی زنده می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛ رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس ، نمایشگاه عکسی با موضوع " خاطرات رزمندگان به روایت تصویر " توسط روابط عمومی این اداره و کانون بسیج هنرمندان شهرستان رودسر ، ایام دفاع مقدس در نگارخانه شهید آوینی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر برگزار می شود.

علی فلاح رنجبر افزود : در این نمایشگاه تعداد ٦٠ عکس از ٤٠٠ عکس گردآوری شده رزمندگان شهرستان رودسر که با تلاش سه ماهه کارشناس روابط عمومی این اداره و مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان رودسر انجام گرفته در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

وی گفت :هفته دفاع مقدس یادآور ازخودگذشتگی رزمندگان و شهدایی است که در دفاع مقدس برای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر؛ افزود : دفاع مقدس از افتخارات بزرگ ملت ایران بوده و باید حقایق این دوران و ایثارگری ها و رشادت های رزمندگان و شهدا در طول ٨ سال دفاع مقدس برای نسل جوان بازگو شود.

علاقمندان جهت بازدید از نمایشگاه می توانند از تاریخ ٢٧ شهریور تا ٨ مهر ، ساعت ٩ صبح به نگارخانه شهید آوینی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر مراجعه نمایند.


انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.