سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پی جدیدترین آزمایش موشکی پیونگ‌یانگ بیان کرد؛

اد رویس: باید از قوانین و تحریم‌های سازمان ملل علیه کره شمالی بهره ببریم

رئیس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا بر لزوم اعمال تحریم‌های جدید علیه کره شمالی تاکید کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان،  مقام آمریکایی بر لزوم اعمال تحریم‌های شدید علیه کره شمالی تاکید کرد.

اد رویس، عضو جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا و رئیس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا، در مصاحبه با این شبکه از واشینگتن گفت:« کره شمالی در سال‌های گذشته به مبادله اطلاعات موشکی و هسته‌ای با پاکستان مبادرت کرده است. می دانیم که کره شمالی با قدرت‌های منطقه خاورمیانه و دولت‌های شمال آفریقا نیز به تبادل اطلاعات در حوزه موشک‌های بالستیک مبادرت کرده است.»

وی افزود: بخشی از این توانمندی کره شمالی، توانایی ساخت موشک‌هایی ازقبیل موشک‌های اسکاد بوده است. هواپیمایی کره شمالی به جابجایی قطعات موشک اسکاد مبادرت کرده است.

رئیس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در ادامه گفت: باید از قوانینی که وجود دارد و همچنین از تحریم‌های جدید سازمان ملل، که شورای امنیت علیه کره شمالی تصویب کرده است، بهره برد. واقعیت این است که ما این تحریم‌ها را اعمال نکرده‌ایم! اگر این تحریم‌ها اعمال می شد، دسترسی کره شمالی به ارز خارجی از بین می‌رفت که این کشور برای استمرار برنامه تسلیحاتی اش به آن نیاز دارد.»


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.