سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

به دنبال جهانی کردن کونگ فو هستیم

رئیس فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی : به دنبال جهانی کردن کونگ فو هستیم

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رئیس فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی گفت : در مجامع بین المللی ورزشی به نام ایران ثبت نشده است و از آنجایی که کنگ فو یک رشته ایرانی است به دنبال جهانی کردن آن هستیم.

آقای حیدری در مجمع سالیانه هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان همدان با اشاره به اینکه کونگ فو و هنرهای رزمی دارای 22 سبک است که شاکله آن نشات گرفته از هنرهای رزمی ایرانی است افزود:هدف ما در فدراسیون گسترش هنرهای رزمی ایرانی بوده است که کشورهای خارجی نیز استقبال خوبی از این موضوع نشان داده اند.

او بابیان اینکه مسابقات جهانی کونگ فو ماه آینده در ایتالیا برگزار می شود خاطرنشان کرد : این مسابقات اهمیت ویژه ای برای ما دارد و هم در رده بانوان و هم در رده آقایان ورزشکار به این مسابقات اعزام می کنیم.

رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان همدان هم گفت : کونگ فو با جمعیتی 2 هزار نفره در استان همدان یکی از رشته های پر مخاطب محسوب می شود و حدود 900 ورزشکار بیمه شده در سبک های مختلف فعالیت دارند.

آقای قاسمی افزود : در ارزیابی سال گذشته هیات های ورزشی استان هیات کونگ فو و هنرهای رزمی با 12 پله صعود از رده بیست و چهارم ، در رده دوازدهم قرار گرفت.


انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.