سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشت؛

عرضه نوشت ‌افزار‌ با نماد‌های ‌ایرانی اسلامی در مدارس گیلان

در آستانه‌ بازگشایی مدارس نوشت افزار با نماد‌های ایرانی اسلامی در دسترس کودکان، نوجوانان و خانواده‌های گیلانی قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان با اعلام این خبر گفت: با همکاری کانون پرورش فکری و آموزش و پرورش استان گیلان امکان عرضه‌ محصولات ‌فرهنگی به ویژه دفتر و نوشت ‌افزار‌ با نماد ایرانی و اسلامی در مدارس این استان فراهم‌ شده ‌است.

علی پورحسن افزود: بر همین اساس زمینه‌ حضور دانش ‌آموزان و اولیای مدارس در 5 فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی کانون در شهر‌های رشت، لنگرود، آستارا، لاهیجان و بندر‌انزلی ایجاد‌ شده است.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه‌ عرضه‌ محصولات فرهنگی به ویژه نوشت ‌افزار‌های تولیدی کانون با نماد‌های ایرانی و اسلامی نیز در ادارات آموزش و پرورش سطح ‌استان برپا می شود.
مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان ابراز ‌امیدواری کرد: با گسترش فعالیت در این زمینه بستر‌های مناسبی برای ارتقای قابلیت‌های کودکان و نوجوانان و پرورش تفکر و اندیشه‌ آینده‌سازان با بهره‌گیری از الگوهای ایرانی و اسلامی بیش ‌از ‌گذشته فراهم ‌شود.

انتهای پیام/س

 
برچسب ها: نوشت افزار ، مدارس ، گیلان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۰۴ ۲۱ شهريور ۱۳۹۵
عالی