سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امکان ساختن پیتزای اینترنتی در ایران میسر شد

چند سالی است که برای راحتی هم وطنان عزیز فروشگاه های اینرنتی راه اندازی شده که علاوه بر ارایه اجناس از خدمات پس از فروش این اجناس نیز بهره مند هستند

 به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  فروشگاه اینترنتی (فروشگاه آنلاین) یک وب سایت است که مانند یک فروشگاه سنتی، اجناس مختلفی را برای فروش عرضه می‌کند.خریداران پس از ورود به سایت فروشگاه،کالاهای موردنظر خود را سفارش می‌دهند.

 
پس از تکمیل سفارش، هزینه‌ی اجناسی که از طریق خرید اینترنتی خریداری شده اند به چند شیوه قابل پرداخت است:با کارت‌های بانکی(سامان,پارسیان,صادرات ...)،شیوه پرداخت نقدی به مأمور پست در زمان تحویل کالا، و یا واریز به حساب. پس از مشاهده و تأیید سفارش توسط مسئول فروشگاه، مأمور پست کالا را در محل فروشنده تحویل می‌گیرد و به دست خریدار می‌رساند.

چند سالی است که برای راحتی هم وطنان عزیز فروشگاه های اینرنتی راه اندازی شده که علاوه بر ارایه اجناس از خدمات پس از فروش این اجناس نیز بهره مند هستند .
ولی شاید کاربران اینترنت در کشورمان برای تهیه غذای آنلاین با مشکل روبرو باشند چراکه هنوز چنین فروشگاه هایی در کشور راه اندازی نشده باشند . اما در اقدامی تازه که یکی از هم وطنان خوش ذوق داخلی انجام داده است راه اندازی ثبت و خرید پیتزا به صورت آنلاین می باشد که طبق گفته خود فعالیت این  فروشگاه بر فروش آنلاین پیتزا با ذاءقه وسلیقه مشتریان ایرانی متمرکز است، به این صورت که کاربران می‌توانند دستور ساخت پیتزای خود را به صورت آنلاین و با انتخاب مواد اولیه دلخواه صادر نمایند، سپس مراحل طبخ آنرا دنبال کنند و به محض آماده شدن و تحویل به موتور سواران بر روی نقشه گوگل سفارش خود را دنبال کرده و در کمتر از 40 دقیقه آن را در محل مورد نظر تحویل بگیرند.
این اقدام که در حد خود یک ابتکار جالب و نو می باشد می تواند ضمن حمایت از کارگران ایرانی ، به سلامت جامعه کمک شایانی کند چراکه مشتری بنابر ذائقه خود غذا را سفارش داده و در طبخ مواد اولیه پیتزا دخالت دارد .


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۵۳ ۰۱ بهمن ۱۳۹۶
کار خوب و جالبیه مخصوصا اون قسمت که بر تهیه غذا هم نظارت داره خریدار