سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک ؛

افزایش اقتدار پلیس با گسترش امر به معروف و نهی از منکر

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا که در اراک به سر می برد اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر را بستر ساز اقتدار معنوی پلیس دانست.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، حجت الاسلام   "ابوتراب بهرامی" در جلسه کمیسیون امر به معروف و نهی از منکر فرماندهی انتظامی استان مرکزی با برشمردن اهمیت  فریضه امر به معروف و نهی از منکر در ارتقاء‌ امنیت اجتماعی  گفت : به کارگیرى و نهادینه سازی امر به معروف و نهی از منکر در کالبد جامعه اسلامی ضمن صیانت و نگهداشت افراد جامعه از منکرات و ناهنجاری های گوناگون ، بی تردید بستر ساز یک نظارت همگانی در سطوح مختلف جامعه اسلامی است که افراد را به سوی رستگاری و سعادت ابدی رهنمون می سازد.
وی اقامه نماز، پرداخت زکات و از همه مهمتر احیاء امر به معروف و نهی از منکر را از نشانه های حکومت حق و عدل خواند و گفت: خوشبختانه در سازمان نیروهای مسلح از جمله نیروی انتظامی امر به معروف و نهی از منکر جدی گرفته شده و ما باید در اجرای آن جدی تر اقدام کرد و ممارست داشت.
رئیس عقیدتی سیاسی ناجا با تاکید بر نهادینه سازی مقابله با منکرات و تشویق معروف ها در بدنه سازمان،افزود: هر انسان مومنی باید آمر و ناهی برادر مومن دیگر خود باشد و همواره در اجرای فرایض اسلامی نسبت به دیگران پیشی بگیرد.
بهرامی امنیت، انسجام، بقای جامعه، وحدت، اجرای مطلوب احکام و دستورات الهی، برقراری عدالت اجتماعی، آبادانی و سازندگی در جامعه، خیر و سلامتی، قدرتمندی مومنان، تضعیف جبهه نفاق و شکوفایی اقتصادی را از مهمترین ثمره های احیاء فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی بر شمرد.
انتهای پیام / ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.