سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیستان وبلوچستان؛

لزوم ارتقای شاخصه‌های بهره‌وری نیروی انسانی در چابهار

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی گفت: ارتقای شاخصه‌های بهره‌وری نیروی انسانی و استفاده از ظرفیت‌های موجود مهم‌ترین اهداف سازمان بنادر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگار جوان از زاهدان ؛منصور آرامی در بازدید از بنادر شهرستان چابهار گفت: ارتقا شاخصه‌های بهره‌وری نیروی انسانی و استفاده از ظرفیت‌های موجود مهم‌ترین اهداف سازمان بنادر است.

آرامی هدف از بازدید را بررسی وضعیت مالی، پشتیبانی، راهکارهای ارتقاء بهره وری از نیروی انسانی، هزینه‌ها و بودجه در راستای جذب سرمایه‌گذاری، اولویت دار کردن اعتبارات در راستای ترافیک کالا و چالش‌های پیش رو از طریق چهره به چهره و ارتباط نزدیک‌تر با مدیران عنوان کرد.

وی تصریح کرد: در این جلسات مشترک مواردی مطرح شد که بی شک حل آنها راهگشای آینده خواهد بود و تلاش ما بر این است که با پیگیری مستمر به نتایج خوب و ارزنده‌ای برسیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی گفت: مشکل اساسی سازمان بنادر و دریانوردی در حوزه نیروی انسانی توزیع نابرابر نیروی انسانی در جایگاه‌های بهره‌ور بوده که خوشبختانه با برگزاری جلسات مستمر و تشکیل کمیته‌ها مشکلات مرتفع خواهد شد.

آرامی ادامه داد: با توجه به توسعه بندر چابهار در آینده نزدیک توانمند سازی منابع انسانی و ارتقا دانش آنان از طریق ایجاد آموزش، انگیزش و خلاقیت از ضروریات حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی است.

عضو هیأت عامل سازمان بنادر تصریح کرد: امروزه بقای هر سازمانی منابع انسانی آن است لذا باید توانمند سازی، مشارکت، تعهد، خلاقیت و وابستگی سازمانی کارکنان را ارتقاء داد.

بهروز آقایی مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان نیز در این بازدید گفت: با توجه به اینکه سازمان بنادر یک سازمان توسعه ای است ساختار آن باید بر اساس توسعه و همچنین رسالت‌های حاکمیتی بازنگری و تدوین شود.
انتهای پیام/س
برچسب ها: لزوم ، ارتقای ، شاخصه های
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.