سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحویل کودک رها شده در نزدیکی فرمانداری نکا به نیروی انتظامی

کودک رها شده در نزدیکی فرمانداری نکا به نیروی انتظامی تحویل شد.

به گزارش گروه استان  های باشگاه خبرنگاران جوان فرماندار نکا با تائید رها شدن یک نوزاد 6 ماهه در بوستان نزدیکی فرمانداری گفت که این کودک تحویل نیروی انتظامی شده است .

جعفر احمدی افزود : با اطلاع رسانی به نیروی انتظامی و دستگاه قضایی و بهزیستی مبنی بر پیدا شدن این کودک ، اکیپی در محل حاضر و کودک را برای بررسی های بیشتر به نیروی انتظامی تحویل دادند.


وی گفت که این کودک صبح دیروز سه شنبه در بوستان رها شد و با انتقال آن به فرمانداری و نیروی انتظامی شناسایی برای پدر و مادر این کودک ادامه دارد.

احمدی تصمیم گیری در خصوص وضعیت آینده این کودک و سرپرستی وی و سپردن کودک به بهزیستی را منوط به دستور دادستان اعلام کرد و افزود : هر تصمیمی که توسط دادستان شهرستان اتخاذ شود، بر همان اساس عمل می شود.

 رها شدن یک کودک 6 ماهه در نکا به همراه یک نوشته از شب گذشته همراه با تصویر در فضای مجازی استان مازندران انتشار یافت .

در نوشته ای که کنار کودک در تصویر دیده می شد ، نوشته شده بود که این نوزاد دارای عارضه مغزی است ، قرص ضد تشنج مصرف می کند ، واکسنی در تاریخ 21 شهریور ماه باید به او تزریق شود و همچنین تعداد مصرف دفعات شیر کودک در روز هم ذکر شده بود .

شهرستان نکا با جمعیت 116 هزار نفری در شرق مازندران واقع است. 


انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۴۶ ۱۷ شهريور ۱۳۹۵
عجب پدر ومادر فداکاری !!! چه اتفاقی برای نسل جدید افتاده ؟؟؟ سونامی خیانت به همسر ، بی توجهی به خانواده و رها سازی فرزند بیمار کنار خیابان