سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

ازدواج های سفيد ، پایه خانواده را ويران می کند

رئیس شعبه دوازده دادگاه عمومی(خانواده) گفت: روی آوردن به ازدواج های غير شرعی يا همان ازدواج های سفيد ، خانواده را از پايه خراب و ويران كرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجتالاسلام محمد شفیعی گفت: جامعه اسلامی می تواند با سرمشق قرار دادن زندگی انسان های كامل سعادت وخوشبختی خود را تضمین نماید.

حجت الاسلام شفیعی بیان داشت: نابسامانی ها وناهنجاری ها كه در زندگی مشاهده می كنیم ناشی از عدم پیروی از این الگوها واسوه های الهی می باشد.

وی با اشاره به اینکهجامعه ای كه نهاد خانواده در آن متزلزل شود آینده ای تاریك برایش رقم خواهد خورد،خاطر نشان کرد: متاسفانه امروز برخی افراد نادان برای توجیه بی بند باری وعدم پایبندی به ارزش های اسلامی در نظام خانواده ، فاصله زمانی معاصر با عصر زندگی علی (ع) وفاطمه (س) را دلیل بر نامناسب بودن آن الگوها برای زمان حاضر تلقی می نمایند.

حجت الاسلام شفیعی تاکید کرد: الگو پذیری از انسان های كامل محدود به زمان ومكان نیست وبعد زمانتاثیری در آن ندارد.

وی با بیان اینکه به حكم عقل سلیم انسان كامل در سیر تكامل روحی خود می تواند برای تمامی انسان ها در همه اعصار وزمان های بعد از خود الگوی مناسبی باشد،افزود: اگر این حكم عقلی را نپذیریم باید بسیاری از ارزش ها وخوبی های گذشتگان ونیاكان خود را نادیده بگیریموآن را كنار بگذاریم.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.