سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

توقف کامیون در شهر شیراز ممنوع شد

شهرداری تا دو ماه آینده، زمینه ممنوعیت توقف کامیون در تمام ساعات شبانه روز در شهر شیراز را فراهم می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ نقیب زاده رئیس کمیسون حمل و نقل شورای اسلامی شهر شیراز گفت: بر اساس مصوبات 177 جلسه شورای اسلامی شهر شیراز، شهرداری با ایجاد پارکینگ های مجهز در ورودی های غرب، جنوب و شرق شیراز مانع از توقف کامیون ها و خودرو های سنگین در سطح شهر می شود.
محمد تقی تذروی عضو شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به نارضایتی مردم و مسافران از بوی نامتبوع فاضلاب های جنوب و شرق شیراز افزود: در این جلسه مصوب شد کمیته ای متشکل از شورا، اداره آب و فاضلاب و دانشگاه شیراز این موضوع را بررسی و مانع از ورود فاضلاب اداره ها و دستگاه هایی همچون فرودگاه به رودخانه خشک شوند.
وی ادامه داد: شهرداری موظف شد برای حل کامل این مشکل ،فاضلاب های روباز را به تصفیه خانه هدایت کند و با همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی بودجه ای برای تسریع در تکمیل ساخت تصفیه خانه شماره یک و دو شیراز فراهم کند.
راستگو عضو شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: تأسیسات و اماکن گردشگری همچون هتل ها از پرداخت مالیات و عوارض شهرداری برای بازسازی و نمای ساختمان های خود معاف شدند تا با این مصوبه تشویقی، شورای شهر به زیباسازی اماکن گردشگری در شیراز کمک شود.
انتهای پیام/ر
برچسب ها: توقف ، کامیون ، ممنوع ، شیراز ، فارس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.