سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

ضرورت برگزاری سرشماری عمومی نفوس و مسکن

قائم مقام مدير اجرايي سرشماري عمومي نفوس و مسكن آذربايجان غربي و هيات همراه، با فرماندار اروميه ديدار كردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، عباس حسن خاني در اين ديدار كه در محل دفتر فرماندار انجام شد، استفاده از امكانات و ابزار روز در سرشماري را مهم تلقي كرده و اظهار داشت: دستيابي به آماري دقيق و صحيح در زمينه هاي مختلف، دغدغه دولت براي برنامه ريزي هاي بلندمدت مي باشد.

فرماندار اروميه با بيان اينكه جامع ترين آمار در سرشماري عمومي نفوس و مسكن تهيه مي شود، افزود: صحت و دقت در تهيه اطلاعات و آمار نفوس و مسكن، نقشي تعيين كننده در برنامه ريزي درست خواهد داشت.

حسن خانی همراهي دستگاههاي مختلف براي برگزاري هر چه بهتر سرشماري نفوس و مسكن را ضروري دانسته و گفت: فرمانداري اروميه با تمام توان تلاش خواهد كرد كه بهترين دستاوردها از سرشماري سال 95 براي شهرستان اروميه حاصل شود.

قائم مقام مدير اجرايي سرشماري عمومي نفوس و مسكن آذربايجان غربي نيز در اين ديدار خاطرنشان كرد: از تمامي امكانات دستگاه ها براي ترغيب مردم جهت برگزاري سرشماري به صورت اينترنتي استفاده خواهد شد.

اردشير يوسف زاده استقبال مردم از ثبت نام براي عنوان مامور سرشماري در سطح شهرستان اروميه را قابل توجه دانسته و يادآور شد: براي سرشماري عمومي نفوس و مسكن سال 95 در شهرستان اروميه، به 294 مامور سرشماري و 55 كارشناس مسئول نياز خواهد بود.

وي با تاكيد بر نياز به همراهي دهياري ها در سرشماري، افزود: سرشماري عمومي نفوس و مسكن سال 95 از 3 تا 24 مهر به صورت اينترنتي و از 25 مهر تا 25 آبان به صورت حضوري و با مراجعه به درب منازل انجام خواهد شد.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.