سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

مهار حریق در مناطق آزاد شکار

رئیس اداره حفاظت محیط زیست تکاب حریق در مناطق آزاد شکار تکاب با همیاری نیروهای یگان حفاظت محیط زیست, یگان حفاظت منابع طبیعی و یگان آتش نشانی تکاب خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،   صادقیان در این خصوص گفت : در اجرای برنامه از پیش تعیین شده جهت انجام گشت وکنترل در زیستگاه های حوزه استحفاظی تکاب مامورین یگان حفاظت محیط تکاب جهت جلوگیری از تخلفات احتمالی در امر شکار و صید اعزام شده بودند, متوجه حریق و دود فراوان ناشی از آتش سوزی شدند که بلافاصله خود را به محل مذکور رساندند و همراه با نیروهای یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و نیروهای یگان آتش نشانی , مشغول مهار اطفاء حریق که به کوههای اطراف سرایت کرده و گسترش یافته بود شدند .

در این حادثه , خسارات چشم گیری به درختان میوه و پوشش گیاهی منطقه وارد شد که خوشبختانه با اقدام به موقع در مهار اطفاء حریق , از خسارات بیشتر , جلوگیری شد .

صادقیان افزود : نیروهای یگان حفاظت محیط زیست تکاب با آمادگی کامل و حضور فیزیکی در مناطق, از زیستگاههای حوزه استحفاظی شهرستان حفاظت می نمایند .و تمام توان خود را برای حفظ ذخایر زیستی به کار می گیرند .

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.