عملیات اجرایی تکمیل بیمارستان 64 تختخوابی نیمه تمام شهرستان تکاب یک سال آینده به اتمام خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، ثقفی در جلسه شورای اداری شهرستان تکاب گفت: بیمارستان 64 تختخوابی شهرستان تکاب هم اکنون از 76 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و عملیات تکمیل آن به سرعت اجرا می‌شود.

ثقفی بیان کرد: برای تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه بهداشتی و درمانی در جریان سفر اخیر ریاست جمهوری به استان آذربایجان غربی 60 میلیارد ریال اختصاص یافته که موجب شتاب در تکمیل آن خواهد شد.

وی اظهار کرد: با بهره‌برداری از این بیمارستان بسیاری از مشکلات بهداشتی و درمانی این شهرستان حل شده و شاخص‌های درمانی در این شهرستان ارتقاء خواهد یافت.

فرماندارتکاب افزود: علاوه براین یک واحد درمانگاه تخصصی و یک مرکز بهداشتی دیگر نیز در شهرستان تکاب احداث می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان با تشریح پروژه‌های افتتاح شده در هفته دولت در این شهرستان گفت: بیشتر پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی که در شهرستان تکاب اجرا شده با راهبرد مدیریت بدون پول محقق شده و برای تکمیل و بهره‌برداری از آنها از ظرفیتهای بالقوه شهرستان بویژه در بخش معادن استفاده شده است.

ثقفی ادامه داد: از شش ماهه دوم امسال که اعتبارات استانی اختصاص یافته به شهرستان تکاب تزریق خواهد شد،توسعه این شهرستان دربخش های مختلف با شتاب بیشتری دنبال خواهد شد.

فرماندارتکاب با اشاره به افتتاح یک واحد صنعتی سنگبری در تکاب گفت : شهرستان تکاب ظرفیت‌های بالقوه بسیاری در بخش معادن و صنایع معدنی دارد و لازم است این شهرستان به سمت صنعتی شدن حرکت کند.

ثقفی افزود: ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان تکاب با ایجاد زمینه تعامل و همکاری، موانع فراروی سرمایه‌گذاران در این شهرستان را برداشته و در راستای افزایش میزان سرمایه‌گذاری بیش از گذشته تلاش نمایند.

وی اظهار کرد: با تخصیص مبالغ مالیات بر ارزش افزوده معادن، توسعه و عمران شهری تکاب نیز شتاب گرفته است.

فرماندارتکاب در ادامه با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس گفت: عزت، اقتدار و امنیت ایران اسلامی مرهون رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدا والامقام و ایثارگران عزیز می‌باشد.

ثقفی بر برگزار باشکوه هفته دفاع مقدس تأکید نمود و اظهار داشت: ادارات جهت پرشور برگزارشدن برنامه‌های هفته دفاع مقدس تلاش نمایند و در مراسمات و آیین‌های این هفته حضور گسترده داشته باشند.

وی در پایان با تأکید بر عدم دخالت مدیران در حوزه کاری دیگر ادارات گفت: رؤسای ادارات از اقدامات شعار گونه و پوپولیستی پرهیز نموده و با صبر و حوصله، کار کارشناسی شده و تدبیر و عقلانیت در راستای اجرای مدیریت امروزی حرکت نمایند.

در این جلسه همچنین سرهنگ کاظمی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب نیز با تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان گفت: در هفته دفاع مقدس 11 برنامه شهرستانی و 62 برنامه در رده‌های مختلف بسیج در این شهرستان اجرا می شود.

در ادامه جلسه شورای اداری شهرستان تکاب رؤسای ادارات امور مالیاتی و غله و خدمات بازرگانی به ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های ادارات تحت مدیریت خود پرداختند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.