سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

بررسی مشکلات بانوان در نقده

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری و فرماندار شهرستان نقده مسائل و مشکلات مربوط به بانوان این شهرستان بررسی و راهکارهای و برنامه ریزی های لازم اتخاذ شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، شهلا تاجفر با حضور در شهرستان نقده ضمن بازدید از واحد بسته بندی مواد غذایی و آشنایی با مسائل و مشکلات بانوان شاغل در این واحد به بررسی مسائل و مشکلات بانوان این شهرستان پرداخت و گفت : برای رفع این مسائل و مشکلات اقدامات لازم انجام می شود.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های صیانت از خانواده و فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تجکیم و بنیان خانواده ، افزود: در حال حاضر دوام و استحکام ازدواج از ازدواج مهمتر است و برای تحقق این امر آموزش جوانان در راس برنامه ها قرار دارد.

وی اضافه کرد : برای پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی آموزش و آگاه سازی بانوان باید مورد توجه قرار گیرد.

فرامرزی فرماندار نقده نیز در این جلسه با بیان اینکه خانواده اولین و تاثیر گذارترین نهاد بر افراد جامعه است، گفت : با آموزش صحیح در خانواده می توان با ناهنجاریهایی اجتماعی مقابله کرد.

وی افزود : در پنج ماهه سال جاری در شهرستان نقده 493 مورد ازدواج اتفاق افتاده و حدود 25درصد از این ازدواجها به طلاق منجر شده است که باید راهکاری برای این مسئله اندیشیده شود.

وی ادامه داد : از عوامل اصلی طلاق عدم شناخت کافی زوجین از همدیگر و پایین بودن آستانه تحمل و دخالت بیش از حد والدین است.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.