سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

تصویب اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریالی برای واحدهای تولیدی آبادان

اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریالی ویژه شهرک‌های صنعتی آبادان تصویب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛صلبوخی رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی آبادان گفت: با توجه به امکانات، خدمات، زیرساختهای موجود در شهرکهای صنعتی، حمایت سازمان منطقه آزاد اروند، مجاورت با مرز و آبهای خلیج فارس و همچنین وجود منابع انرژی همچون نفت، گاز، پالایشگاه و پتروشیمی، موقعیت بسیار خاص و استراتژیکی برای حضور سرمایه‌گذاران مهیا شده است.

رضا صلبوخی  افزود: براین اساس رتبه نخست را در شاخص‌های احیای واحدهای صنعتی، انعقاد قرارداد و واگذاری زمین به متقاضیان و جذب سرمایه‌گذار خارجی در استان را به دست آورده ایم.

وی گفت: به منظور حمایت از صنعت و اشتغال تاکنون موفق به دریافت اعتباری بالغ بر ۱٤٠میلیارد ریال برای ١١ واحد تولیدی و صنعتی مستقر در شهرکهای صنعتی آبادان از طریق کارگروه ستاد اقتصاد مقاومتی استان خوزستان شده ایم.

رئیس شهرک های صنعتی آبادان افزود: این میزان اعتبار برای نوسازی ماشین آلات، توسعه صنایع و سرمایه در گردش مصوب شد.

صلبوخی در بخش دیگری از سخنان خود، بازدید رئیس دادگستری آبادان از شهرکهای صنعتی را نشان دهنده حمایت قوه قضائیه از صنعت و اشتغال خواند و گفت: این بازید به ما دلگرمی می‌دهد که در ادامه مسیر حرکت و توسعه، همتی مضاعف داشته باشیم.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های رئیس دادگستری آبادان و حمایت قاطعانه قوه قضائیه از صنعت و صنعتگران افزود: راه‌اندازی شعبه انرژی دادگستری آبادان اقدامی شایسته است که ضمن ایجاد انگیزه در صنعتگران و سرمایه‌گذاران سبب تسریع در روند رسیدگی به مشکلات حقوقی آن‌ها نیز می‌شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.