سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

140 میلیون دلار صادرات،حاصل تلاش تعاونی های خراسان رضوی

تعاونی های خراسان رضوی سال گذشته 140 میلون دلار صادرات کالا به خارج از کشور داشته اند و رتبه اول تعاونی های مرز نشین کشور را کسب کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،مدیر کل تعاون ،کار و امور اجتماعی خراسان رضوی در مراسم تجلیل از تعاونی های برتر استان گفت : سال گذشته 210 شرکت تعاونی در خراسان رضوی تشکیل شد و 23 میلیارد تومان از صندوق اعتبار ملی و 152 میلیارد تومان به صورت مضاربه ای برای تعاونی های استان تسهیلات در نظر گرفته شد.

محمود احمدی گفت :بیش از 13 هزار تعاونی در استان خراسان وجود دارد که هفت هزار و 703 تعاونی فعال است و باید تکلیف تعاونی های غیر فعال مشخص شود.

وی افزود : 75 تعاونی در استان به صورت نمونه کشوری فعالیت می کنند و در پنج ماهه اول امسال خراسان رضوی رتبه نخست ثبت تعاونی ها را در کشور به دست آورد.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت : آن چیزی که مورد تاکید شهید بهشتی برای تشکیل و توسعه تعاونی ها بود هرگز در کشور ایجاد نشد و اگر محقق می شد تحول بزرگی در بخش تعاونی ها در کشور ایجاد می شد.

محمد مهدی مروج الشریعه گفت : موفق ترین تعاونی های موجود در کشور تعاونی های مسکن بودند که بارز ترین جلوه مشارکت مردمی را رقم زدند.

انتهای پیام//ف.ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.