سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ولایتی:

جمهوری اسلامی ایران به مردم کشورهای بحران زده کمک می‌کند

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک گفت: ایران در جهت حل مشکلات مردم مناطق جنگ‌زده به ویژه شهرهای تحت محاصره به سازمان ملل کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی‌اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک کشور بعد از ظهر امروز با "استفان اوبرایان" معاون امور بشردوستانه دبیرکل سازمان ملل متحد و هماهنگ کننده کمک‌های اضطراری این سازمان دیدار و درباره تحولات منطقه به ویژه حل و فصل بحران کشورهای عراق، سوریه، یمن و افغانستان و راهکارهای کمک‌های بشردوستانه به مردم این مناطق بحث و تبادل نظر کردند.

در ابتدای این مراسم علی‌اکبر ولایتی ضمن تشریح دیدگاه‌های جمهوری اسلامی ایران نسبت به شرایط دشوار ساکنین مردم کشورهای بحران زده به ویژه مردم سوریه و یمن اظهار داشت: ایران همواره آماده است تا از هر طریق و شیوه‌‌ای به سازمان ملل در جهت کاهش آلام مردم بی‌گناه در کشورهای بحران‌زده یاری رساند و تمام تلاش ایران در جهت حل و فصل صلح‌آمیز این مسئله است.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک کشور ضمن اشاره به آخرین تحولات منطقه به ویژه تحولات عراق تصریح کرد: ما در تماس‌‌هایی که با مسئولان ذیربط در عراق داشتیم، همواره از بکارگیری خشونت و جنگ در این کشور دوری کرده و همواره بر حل صلح‌آمیز تنش‌های این کشور تأکید کردیم و راه حل نظامی را آخرین راه برای حل و فصل این گونه درگیری‌ها می‌دانیم.

"استفان اوبرایان" معاون امور بشردوستانه دبیرکل سازمان ملل متحد ضمن تقدیر از دیدگاه‌های جمهوری اسلامی ایران در بحث کمک‌های بشردوستانه خاطرنشان کرد: دیدگاه‌های ایران در قبال نیازهای بشردوستانه مردم مناطق بحران زده قابل احترام و تقدیر است که جمهوری اسلامی ایران به سازمان ملل در جهت حل مشکلات مردم مناطق جنگ‌زده به ویژه شهرهای تحت محاصره یاری خواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، سوریه ، ولایتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.