سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

بی توجهی مسئولین به منطقه شهید پرور بخش نصرآباد

بسیج دانشجویی منتظر کمک نمی ماند، نیاز باشد چون چمران و کاوه برای مردم می شوند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی خراسان رضوی با بیان این مطلب گفت: 120دانشجو در قالب 6تیم تخصصی سه تیم خواهران و سه تیم تخصصی برادران به چهارروستای محروم آغل کمر، قنداب، سماغچه، شوراب علیا بخش نصرآباد از هشت شهریور به منطقه اعزام شدند.

مجتبی محمدی افزود: دانشجویان جهادگر بسیجی درعرصه‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی، اقتصاد مقاومتی، بهسازی و ترویج سبک زندگی اسلامی به مدت 10 شبانه روز فعالیت می کنند.

محمدی در ادامه بیان کرد: دانشجویان دختر اعزامی در حوزه آموزشی و فرهنگی به آموزش دروس، قرآن و احکام ، مشاوره، سبک زندگی و خیاطی، آرایشگری، کمک های اولیه و غربالگری و دانشجویان پسر اعزامی نیز در این اردوی جهادی به فعالیت های عمرانی از قبیل دیوارکشی مساجد و مدارس و رنگ کاری این اماکن و ساخت حمام و سرویس های بهداشتی در روستاهای محروم می پردازند.

او با بیان اینکه اساس کار جهادی بر مبنای خودسازی و سازندگی است افزود : هدف از اجرای این اردوی های جهادی بالا بردن روحیه همکاری، ایثار، گذشت و تقویت روحیه جهادی بین جوانان است که در مدت حضور در اردو حاصل می شود.

محمدی با بیان اینکه اردوهای جهادی دریچه ای برای محرومیت زدایی از مناطق محروم و فرصتی برای ایجاد نشاط در این مناطق است. اذعان کرد : دانشجویان در این اردوها با گذشتن از لذت های دنیوی و دور ماندن از آنها به خیرخواهی و کمک به محرومان پرداخته که این فرصتی برای خودسازی جوانان است.

محمدی یادآور شد: از فروردین 95 گروههایی را جهت شناسایی مناطق محروم در زمان بندی های مختلف به بخش نصرآباد اعزام کردیم.

بخش نصرآباد در 35کیلومتری تربت جام و 125 کیلو متری مشهد قرار دارد.

انتهای پیام// م ط

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.