سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زور آوند: در لیگ دو و میدانی شرکت نمی کنم

دونده 20 کیلومتر پیاده روی کشورمان گفت:با توجه به اینکه مسابقات دوی 20 کیلومتر پیاده روی لیگ باشگاه های کشور برگزار نخواهد شد در این رقابت ها حضور نخواهم داشت.

حمیدرضا زور آوند در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره اینکه آیا در مسابقات مرحله دوم لیگ دو و میدانی شرکت خواهد کرد یا خیر؟ اظهار داشت: با توجه به اینکه مسابقات دوی 20 کیلومتر پیاده روی لیگ باشگاه های کشور برگزار نخواهد شد در این رقابت ها حضور نخواهم داشت.

دونده 20 کیلومتر پیاده روی کشورمان درخصوص اردوهای خود بیان کرد: هنوز چیزی مشخص نیست اما با توجه به اینکه مسابقات مهم قهرمانی جهان در سال آینده در پیش است سعی دارم با یک برنامه ریزی مطلوب اردوهای خوبی را دنبال کنم.

زور آوند در پاسخ به این سوال که بعد از المپیک چه اهدافی را مد نظر دارد ؟پاسخ داد: در حال حاضر قصد دارم چند روز استراحت کنم و بعد از آن تمرکزم را روی مسابقات مهم آینده بگذارم تا نتایج خوبی برای کشورمان کسب کنم،البته تمام این ها مستلزم یک برنامه ریزی مدون و فراهم کردن امکانات لازم برای موفقیت یک ورزشکار است تا بتواند در میادین آسیایی و جهانی بدرخشد.

وی درخصوص این که برای موفقیت در بازی های المپیک چه چیزهای لازم است؟ تاکید کرد: دوومیدانی برخلاف تصور عامه مردم ورزش پرهزینه ای است و مسئولان ورزش کشور باید توجه بیشتری به این رشته پایه و مادر در کشور انجام دهند تا ورزشکاران بتوانند در مسابقات بین المللی نتایج درخشانی را برای کشورمان کسب کنند.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.