سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

آل سعود مصداق واقعی سد عن سبیل الله است

ممانعت آل سعود از عزيمت حجاج بعضی از كشورهای اسلامی بويژه حجاح ايرانی مصداق واقعی عن سبيل الله است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ آيت الله سيد محمد سعيدي در جلسه ستاد امر به معروف ونهي از منكر قم گفت: ذی الحجه الحرام ماه پر برکتی است و فرصت مغتنم جهت تعظیم شعائر اسلامی است وخصوصا عید قربان و عید سعید غدیر که مایه وحدت و عزت مسلمین است در اين ماه قرار دارند كه بايد مورد توجه ويژه مسلمانان باشند.
 
رییس ستاد امر به معروف ونهی از منکر افزود: دشمنان اسلام با تفکیک این دو عید با فضلیت ،آثار زیانباری به بدنه اسلام وارد کردند.

آیت الله سعیدی در ادامه با اشاره به کشتار زائرین حجاج بیت الله الحرام توسط آل سعود وهابی تصریح کرد : سد عن سبیل الله که آل سعود از حجاج بعضی از کشور های اسلامی بویژه جمهوری اسلامی ایران انجام داد مایه نفرت مسلمانان از این حکومت گماشته وخود باخته گردید.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها افزود: بحمد الله با نصرت الهی نقشه ها و طرح وهابیت در خصوص انفکاک و اختلاف بین شیعه و سنی رسوا شد.

امام جمعه قم گفت: خبر به رسمیت نشناختن وهابیت که این فرقه ضاله از اهل سنت و بدنه اسلام نیست اخیرا در همایش علمای اهل سنت در چچن نمونه ای از کید خداوند متعال در مقابل کید های وهابیت است که روز به روز در حال رسوایی و انزوای بیشتر هستند.

آیت الله سعیدی ترویج فرهنگ امر به معروف ونهی از منکر در جامعه را امری ضروری ومورد نیاز دانست وتصریح کرد : با توجه به آموزه های قرآن و سیره پیامبر گرامی اسلام آمرین به معروف و ناهیان از منکر باید حق مدار ، حق گرا ، حق گو باشند.

انتهای پیام/ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.