سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

سومین پویش مطالعاتی با موضوع خاطرات شهدای مدافع حرم

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد از سومین پویش مطالعاتی با موضوع خاطرات شهدای مدافع حرم خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ محمد ابراهیمی گفت: پویش مطالعاتی با بهره گیری ازایده های نو به دنبال رشد فرهنگ کتابخوانی در جامعه است.
وی هدف از اجرای این طرح را گسترش فرهنگ کتابخوانی و آشنایی با محصولات فرهنگی عنوان کرد و افزود: در این راستا سعی شده است در قالب برنامه های رقابتی این فرهنگ در مخاطبان نهادینه و پایدار شود.
وی با بیان اینکه تاکنون دو پویش مطالعاتی با محوریت کتاب های دختر شینا و رویاهای نیمه شب برگزار شده است، گفت: سومین پویش نیز با موضوع خاطرات شهدای مدافع حرم و کتاب 'دخیل عشق' در حال برگزاری است و علاقه مندان تا پایان مهر برای شرکت در این پویش مهلت دارند.
معاون فرهنگی سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد افزود: کتاب دخیل عشق که مربوط به خاطرات یکی از شهدای مدافع حرم است از طریق فرهنگسراها و کتاب فروشی های معتبر به فروش می رسد و افراد از طریق مطالعه کتاب به پویش مطالعاتی این کتاب پیوسته و در صورت علاقه مندی در مسابقات مربوطه شرکت خواهند کرد.
ابراهیمی گفت:  در پایان این پویش به 128 برگزیده این دوره، کمک هزینه خرید محصولات ایرانی پرداخت می شود.
وی افزود: علاقه مندان برای ارتباط بیشتر و دریافت اطلاعات دقیق تر از پویش مطالعاتی 'دخیل عشق' می توانند به کانال تلگرامی این پویش به آدرس https://telegram.me/hamebahambekhanim مراجعه کنند.
انتهای پیام// م.م

برچسب ها: سومین ، پویش ، مطالعاتی ، مشهد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.