سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

برگزاری کارگاه تخصصی رفع موانع ازداوج جوانان در هندیجان

کارگاه تخصصی رفع موانع ازداوج جوانان در هندیجان برگزارشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛رفیعی سرپرست فرمانداری هندیجان گفت: در هفته ازدواج برنامه‌های خوبی در سطح شهرستان داریم که یکی از آنها راه‌اندازی کارگاه تخصصی رفع موانع ازداوج جوانان است.

سید مهران رفیعی با تبریک سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) افزود: همه ادارات و سازمان‌ها باید در طول سال با برنامه‌ریزی و تشویق جوانان موانع و مشکلات موجود بر سر راه ازدواج جوانان را  بر طرف کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته ازدواج گفت: برگزاری جشن ازدواج، تهیه و توزیع بسته فرهنگی بین جوانان،کارگاه آموزشی برای آشنایی زوجین  با مسائل مختلف زناشویی و اجرای کلاس‌های مشاوره مهم‌ترین برنامه‌های هفته ازدواج در شهرستان است.

سرپرست فرمانداری هندیجان افزود: جلساتی هم با بانک‌های سطح شهرستان برای تسریع در پرداخت وام ازدواج و اشتغال جوانان برگزار خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم با ارتباط و رایزنی با بانک‌ها این امر مهم را حل کنیم.

رفیعی گفت: جوانان باید ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) را الگوی خود قرار دهند و خانواده‌ها هم برای ازدواج جوانان از سخت‌گیری‌های بی‌مورد پرهیز کنند زیرا با رفع موانع و مشکلات ازدواج جوانان بزرگترین معضل اجتماعی جامعه حل می‌شود.

و ی افزود: ما در طول سال با برگزاری جلسات مختلف مشکلات جوانان را رصد و با کمک دستگاه‌های مرتبط با موضوع سعی در تسهیل امر ازدواج و کم کردن مشکلات موجود خواهیم کرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.