سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

عدم جذب سرمایه گذار در خرمشهر

وزیر اقتصاد باید پاسخگوی عدم جذب سرمایه‌گذار در خرمشهر باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛سامری نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر اقتصاد باید در ارتباط با اداره گمرک خرمشهر و عدم جذب سرمایه‌گذار در مجلس پاسخ دهد.

عبدالله سامری در رابطه با تذکر خود به وزیر اقتصاد در مجلس شورای اسلامی، افزود: در راستای اداره گمرک شهرستان خرمشهر به وزیر اقتصاد تذکری را در مجلس شورای اسلامی دادیم.

وی گفت: این تذکر به این دلیل بود که متاسفانه بعضی از کارمندان اداره گمرک شهرستان خرمشهر به جای جذب تاجران و سرمایه‌گذاران، آنها را اذیت و فراری می‌دهند.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: در ارتباط با وزیر اقتصاد نه تنها فقط تذکر دادم، بلکه مساله طرح سئوال را نیز پیگیری کردم و روزی که تذکر خوانده شد، در کنار آن برگ طرح سئوال را نوشتم و باید وزیر اقتصاد در مجلس شورای اسلامی پاسخ‌گو باشد.

سامری گفت: به وزیر در رابطه با فضای راه‌آهن تذکر و طرح سئوال را دنبال کردم، وی در دوره نهم وعده آماده‌سازی فضای راه‌آهن را داده بود و در این رابطه نشست‌هایی با سازمان منطقه آزاد داشته بود، اما تاکنون پای کار نیامده است.

وی افزود: علاوه بر فضای راه‌آهن، بحث پل راه‌آهن نیز وجود دارد که با توجه به اینکه آن را راه‌اندازی کردیم اما تاکنون افتتاح و تکمیل نشده است.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر راه و شهرسازی به علت عدم تکمیل فضا و پل راه‌آهن شهرستان خرمشهر و در رابطه با همراهی نسبت به لایروبی اروند، باید در مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کند و جواب دهد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.