سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

احداث مسیر توریستی و زیارتی قم – مشهد اردهال دور از واقعیت است

بخشدار نیاسر از توابع شهرستان کاشان گفت:عنوان‌کردن بعضی از طرح‌ها و پروژه‌ها، نظیر احداث مسیر توریستی و زیارتی قم – مشهد اردهال باتوجه به شرایط موجود رویایی و دور از واقعیت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسینعلی معظمی، در نشست هم‌اندیشی شوراهای اسلامی بخش و شهرستان کاشان که در روستای کمال الملک(کله) این شهرستان برگزارشد گفت:شاید این طرح‌ها در کوتاه‌مدت مردم را راضی و خوشحال‌کند ولی زمانی که محقق نشد باورهای مردم را نسبت به خدمتگزاران خود تضعیف می‌کند که این مطلب به نفع مردم و منطقه نیست.

وی، افزود:شورای اسلامی شهر و روستا نقش تعیین‌کننده‌ای درواقعی کردن مطالبات و درخواست‌های مردم بر اساس واقعیات و شرایط موجود دارند.

به‌گفته‌وی، مسیر توریستی و زیارتی قم – مشهد اردهال نیز که مدتی مطرح‌شده‌ و وعده و قول آن به مردم داده‌شده‌است که با نشست سه استاندار استان‌های قم ، مرکزی و اصفهان یا نماینده آنها در قم برگزار شد طبق بحث و بررسی همه جوانب موضوع سه گزینه با برآورد اعتبار بیش از 50 میلیارد تومانی مورد نیاز هر کدام مشخص شدباتوجه به اعتبارات و واقعیات موجود هیچکدام از راههای پیشنهاد شده امکان پذیر نیست.

بخشدار نیاسر، تصریح‌کرد: پیگیری مباحث با در نظر گرفتن شرایط واقعی آن در نشست استانداران سه استان مقرر شد.

معظمی، با اشاره به سال چهارم شورای اسلامی شهر و روستا افزود:خدمت به مردم توفیق بزرگی است که باید دقت شود تا درخواست‌های مردمی در آن از مسیر کارشناسی و قانونی تا رسیدن به نتیجه مطلوب پیگیری و برای رفع مشکلات به ظرفیت‌های مردم و منطقه اتکا شود.

وی، در ادامه، خانه کمال‌الملک را به عنون اثری تاریخی و ماندگار در روستای کله ذکر کرد و گفت: روستای‌های بخش نیاسر از ظرفیت‌های خوبی در حوزه مذهبی ، تاریخی و گردشگری برخوردار است که لزوم اقدام برای معرفی این ظرفیت‌ها بیش از پیش آضروری است.

به‌گفته‌وی، جدی‌ترین مشکل منطقه و روستاهای بخش نیاسربحران آب است که نشلج به‌عنوان بزرگترین روستای شهرستان در این بخش برای تأمین آب شرب با مشکل جدی روبرو است.

معظمی ، در پایان اظهارداشت:رفع این مشکل را منوط به تهیه اعتبارات دانست و گفت:سعی و تلاش مسوولین کاشان و فرمانداری شهرستان بر کاهش و در صورت امکان مرتفع نمو دن این مشکل حیاتی است.

شایان ذکر است در این جلسه اعضای شوراهای اسلامی روستاهای بخش نیاسر ، رییس شورای اسلامی بخش و رییس شورای اسلامی شهرستان، مشکلات روستایی را ضمن بیان فرصت ها و تهدیدهای منطقه مطرح‌کردند.


انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.