سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

کسب نشان برایم دور از دسترس نیست

تنها نماینده بانوان ایران در رشته قایقرانی پارالمپیک گفت : کسب نشان برایم دور از دسترس نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ تنها نماینده بانوان ایران در رشته قایقرانی مسابقات پارالمپیک 2016 ریو گفت: برای حضور در این رقابت ها آماده ام و کسب مدال را نیز برای خودم دور از دسترس نمی دانم.

شهلا بهروزی راد پیش از اعزام به مسابقات پارالمپیک ریو اظهار کرد: حدود یک سال و نیم است که تمرینات خود را برای حضوری قدرتمندانه در این رقابت ها آغاز کرده ام

بهروزی راد خاطرنشان کرد: در رقابت های جهانی آلمان که حدود 2 ماه پیش برگزار شد، رکورد 52 ثانیه و هشت صدم ثانیه به جا گذاشتم و در رده پنجم ایستادم در حالی که با نفر اول یک و شش دهم ثانیه و با نفر سوم تنها 33 صدم ثانیه اختلاف داشتم.

نماینده قایقرانی ایران در رقابت های پارالمپیک ریو خاطرنشان کرد: سعی می کنم در این مسابقات با کاهش این اختلاف به مدال برسم چرا که این توان و آمادگی را در خودم می بینم.

وی در پایان گفت: قایقرانانی از انگلیس، استرالیا، ایتالیا، رومانی، فرانسه، برزیل، آمریکا و کانادا مهمترین رقبای من در پارالمپیک برای کسب مدال به حساب می آیند.


مدال طلای مسابقات آسیایی سال 1390، مدال طلای مسابقات آسیایی ازبکستان 1392، مقام ششم مسابقات جهانی میلان 2015 و مقام پنجم مسابقات جهانی آلمان در سال 2016 از جمله افتخارات شهلا بهروزی راد به شمار می رود.

بهروزی راد 24 شهریور مسابقات خود را آغاز می کند و در صورت راه یابی به فینال 25 شهریور برای کسب مدال تلاش خواهد کرد.


انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.