سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه ؛

ترویج بی بندوباری عامل اصلی فروپاشی بنیان خانواده ها

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی گفت:اهتمام دشمن از ترویج بی بندوباری فروپاشی بنیان خانواده هاوسیطره یافتن بر مملکت اسلامی است.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در خطبه های عبادی سیاسی نمازجمعه بااشاره به اول ذی الحجه،سالروز پیوندمبارک امیرالمومنین و حضرت فاطمه زهرا(س) گفت:ازدواج براساس مکتب اسلام امرمقدسی است و هرکس ازدواج کند دو سوم دین خود را کامل کرده است.

قریشی تصریح کرد:برمسئولین و والدین وظیفه است که مقدمات ازدواج جوانان را فراهم کنند.

وی خانواده را نهاد مقدسی عنوان کرد و افزود:تمام همت دشمن از رواج بی بندوباری فروپاشی نظام خانواده هاست.

خطیب جمعه ارومیه ادامه داد:دشمن باازبین بردن عفت وحیا وترویج ولنگاری قصد سیطره یافتن بر مملکت ما را دارد.

حجت الاسلام قریشی ضمن تاکید بر حفاظت از خانواده اظهار داشت:نوعا علت اصلی طلاق و فسق و فجور درجامعه ی ما کانال های ماهواره و سایت های مستهجن هستند که بی بندوباری را رواج می دهند.

قریشی ضمن قرار گرفتن در آستانه ایام حج گفت:این ایام یادآور کشتار حجاج در منا است که بخاطر بی کفایتی دولت عربستان مظلومانه از دنیا رفتند.

وی از دولتمردان آل سعود باعنوان خائنین حرم یاد کردوافزود:حکام آل سعود و خادمین حرم بااین اقدام خود نفرت مسلمانان را نسبت بخود برانگیخته اند و نشان دادند که درحقیقت خائنین حرم هستند.

نماینده ولی فقیه در استان بااشاره به اتمام هفته دولت از تمامی مسئولین و دولتمردان تقدیر وتشکر کرد و گفت:تمامی مدیران و مسئولان باید در اجرای منویات مقام معظم رهبری بخصوص در مسئله اقتصادمقاومتی بکوشند.

حجت الاسلام قریشی اذان را نشانه ی حقانیت دین اسلام دانست و اذعان داشت:اذان یکی از مهمترین شعائر الهی در دین ما است.

قریشی خاطر نشان کرد:شایسته ی مملکت اسلامی نیست که در موقع اذان موسیقی پخش شود.

استادحوزه و دانشگاه ایام ذی الحجه رابسیار پراهمیت و بافضیلت عنوان کرد و گفت:این ایام بهترین فرصت برای کسب معنویت و تهجد و شب زنده داری است.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.