سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جديدترين آمار فروش فيلم‌هاى روى پرده/ فروش 500 میلیونی «آبنبات چوبی»

جديدترين آمار فروش فيلم‌هاى روى پرده با فروش 5 میلیاردی فیلم «زاپاس» اعلام شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جديدترين آمار فروش فيلم‌هاى روى پرده با فروش 5 میلیاردی فیلم «زاپاس» اعلام شد.با فروش 5 میلیاردی فیلم «زاپاس» اعلام شد و «سایه های موازی» با دو روز اکران توانست فقط  22 میلیون تومان فروش کند.

فروش فیلم «آبنبات چوبی»‌ 550 میلیون تومان بود و فیلم سینمایی «ناردون» در تهران به فروش یک میلیارد و 200 میلیون تومان و شهرستان 550 میلیون تومان فروش داشته است.

همچنین «دزد و پری» تا کنون به فروش 910 میلیون تومان رسیده است.

فیلم «دختر» به فروش 3 میلیارد و 30 میلیون تومان رسید و در تهران همچنان اکران آن ادامه دارد.

فیلم سینمایی «لانتوری» به فروش 4 میلیارد و 700 میلیون تومان رسید، اکران «بارکد» در شهرستان‌ها ادامه دارد و به فروش 11 میلیارد و 200 میلیون تومان دست یافت و فیلم «دراکولا» از مرز 4 میلیارد گذشت و تا کنون به فروش 4 میلیارد و 100 میلیون تومان رسیده است.

فروش فیلم «ایستاده در غبار»‌، با احتساب فروش گروه هنر و تجربه به 2 میلیارد و 170 میلیون تومان دست یافت.

فیلم سینمایی «من» ظرف 16 روز نمایش در تهران به فروش 715 میلیون و در شهرستان به فروش 220 میلیون رسید. در مجموع فیلم به فروش 935 میلیون تومان دست یافت.

همچنین فیلم سینمایی «سایه»،‌ بر اساس فروش مکانیزه به 43 میلیون و 594 هزار تومان رسید و «سایه‌های موازی» بعد از دو روز نمایش به فروش 15 میلیون و 315 هزار تومان دست یافت. فیلم «دوازده صندلی» نیز بعد از 16 روز نمایش به فروش 4 میلیون و 524 هزار تومان نائل شد.



انتهای پیام/

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.