سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

تحویل یک بهله دلیجه توسط شهروند دوستدار محیط زیست

رئیس اداره حفاظت محیط زیست خوی از تحویل یک بهله دلیجه توسط شهروند دوستدار محیط زیست به اداره حفاظت محیط زیست خوی خبر داد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،جبرائیل قلی پور با بیان این خبر گفت : یک شهروند دوستدار محیط زیست خوی در یک اقدام شایسته یک بهله پرنده شکاری از نوع دلیجه را که به دلیل ضعف و بی حالی شدید قادر به پرواز نبود ، پس از زنده گیری به اداره حفاظت محیط زیست خوی تحویل داد ، که هم اکنون پرنده فوق در حال تیمار توسط مامورین بخش یگان حفاظت اداره خوی میباشد که به محض اطمینان از وضیعت سلامتی در زیستگاههای طبیعی شهرستان خوی رهاسازی خواهد گردید.

قلی پور اضافه کرد : با اطلاع‌رسانی به موقع اداره حفاظت محیط زیست خوی در بین اقشار مختلف و شهروندان خوی طی ماه‌ های گذشته چندین مورد پرنده دیگر به محیط زیست تحویل داده‌ شده است که پس از تیمار در زیستگاههای خود رهاسازی شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست خوی در پایان با تقدیر از شهروندانی خویی که توجه ویژه ایی به محیط زیست و گونه های مختلف جانوری دارند افزود : از مردم دوستدار محیط زیست شهرستان خوی درخواست داریم تا در صورت مشاهده این گونه موارد با محیط زیست همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.