سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

تأکید بر افزایش ضریب امنیت سرمایه‌گذاری در گردشگری سلامت

شورای راهبردی گردشگری سلامت کشور می تواند موانع و مشکلات گردشگری سلامت را رفع کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري فارس معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس در جلسه کمیته گردشگری سلامت تشکیل شورای راهبردی گردشگری سلامت کشور را اقدام مناسبی برای توسعه این صنعت دانست و گفت: این شورا می تواند موانع و مشکلات پیش روی گردشگری سلامت در استان ها را برداشته و راههای توسعه زیرساخت ها را فراهم کند.
شاپور رستمی به حضور پزشکان و متخصصان حاذق در استان اشاره کرد و افزود: کشور های همسایه و کشور های حاشیه خلیج فارس، شیراز را برای جراحی های تخصصی انتخاب می کنند زیرا می دانند این شهر بزرگ‌ ترین قطب پیوند اعضا در کشور و تنها مرکز جراحی جنین در منطقه است.
معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس، حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را در گردشگری سلامت، بسیار ضروری دانست و متذکر شد: در همین راستا ضریب امنیت سرمایه‌گذاری باید افزایش یابد.
رستمی ادامه داد: دولت زیر ساخت ها و دستور العمل های قانونی را برای فعالیت بخش خصوصی فراهم کرده است و می طلبد سرمایه گذاران با همت و تلاش مضاعف و دوچندان در این مسیر حرکت کنند.
معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس با بیان اینکه گردشگران زیارتی و سیاحتی قابلیت تبدیل به گردشگر سلامت را دارند، خاطرنشان کرد: این افراد می‌ توانند علاوه بر گردشگری، برای درمان به مراکز مراجعه کنند.
انتهای پیام/ر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.