دولت تدبیر و امید می کوشد قدرت بر اخلاق مسلط نشود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، استاندار فارس در همایش بزرگداشت هفته دولت در جمع فرهنگیان كه به دعوت انجمن اسلامي معلمان استان در شیراز برگزار شد گفت: دولت تدبیر و امید می کوشد قدرت بر اخلاق مسلط نشود و به خاطر همین رویه و برنامه، ثبات نسبی در کشور ایجاد شده است.
سید محمد علی افشانی افزود: آرامش امروز حاکم در جامعه مهمترین دستاورد دولتی با تدبیر، با برنامه و با تجربه است و مجموعه اقدامات سبب شده که امروز مردم در آرامش زندگی کنند.
استاندار فارس گفت: در فضای آرام است که انسان های متفکر رشد می کنند اما انسانی که در فضای نا آرام رشد می کند انسانی زورمند و بی عقل است.
وی، با اشاره به ثبات نرخ ارز در دولت تدبیر و امید افزود: برای اولین بار بعد از سال 1331 که تراز ما مثبت بود، شاهد هستیم که در دولت یازدهم این اتفاق تکرار شد که این موفقیت بیانگر حرکت اقتصاد به سمت جلو است و هرکس بخواهد در مقابل این حرکت سنگ اندازی و کارشکنی کند راه به جایی نخواهد برد.
استاندار فارس اضافه کرد: مردم ما خوب می فهمند و در جای خود درست تصمیم گیری می کنند و به همین دلیل به کسانی که در تلاش هستند که تمام موفقیت های دولت را وارونه جلوه دهند توصیه می کنم که از این کار خود دست بردارند چرا که نتیجه ای به دست نمی آورند.
مهندس افشانی گفت: دولت همواره تلاش کرده که رفتارش را بر پایه قانون تنظیم کند.
وی اظهار کرد: ما باید قانون را مبنای تصمیمات و رفتار های خود قرار دهیم و اگر اینگونه عمل کنیم مشکلی پیش نمی آید و جامعه هم سود خواهد برد.
انتهای پیام/ر

برچسب ها: تاکید ، استاندار ، فارس ، عمل ، قانون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.