سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیلان؛

برپایی نمایشگاه جامع صنعت ویلا در انزلی

نخستین نمایشگاه جامع صنعت ویلا و جشنواره گل و گیاه امروز در منطقه آزاد انزلی آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛مسوول برگزاری این نمایشگاه اعلام کرد : در نخستین نمایشگاه جامع صنعت ویلا و جشنواره گل و گیاه که در مرکز نمایشگاهی و همایش های بین المللی منطقه آزاد انزلی دایر شده است تجهیزات ساختمانی ، الکتریکی ، سرمایشی ، گرمایشی ، دکوراسیون داخلی و بیرونی تولید واحدهای 6 استان گیلان ، تهران ، مازندران ، البرز ، قزوین و اصفهان در 36 غرفه عرضه شده است.

حسین عاطفی افزود : 2 غرفه این نمایشگاه به گل و گیاه آپارتمانی اختصاص داده شده است.

وی هدف از برگزاری نخستین نمایشگاه جامع صنعت ویلا و جشنواره گل و گیاه را توجه بیشتر به مقاوم سازی ساختمان های ویلایی ، بهینه سازی مصرف و جلوگیری از هدر رفت انرژی، زیبا سازی دکوراسیون ویلاها و بازاریابی محصولات ساختمانی تولید داخل اعلام کرد.

مسئول برپایی نخستین نمایشگاه جامع صنعت ویلا و جشنواره گل و گیاه در ادامه با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی - کاربردی کاشت ، نگهداری و کنترل آفات و بیماری های گل و گیاهان زینتی برای بازدید کنندگان گفت : در جشنواره گل و گیاه علاوه بر نمایش گل و گیاهان آپارتمانی و زینتی، انواع ابزار آلات باغبانی و صنایع جانبی آن نیز عرضه شده است.

حسین عاطفی افزود : این نمایشگاه تا 12شهریور از ساعت 16 تا 22 باز است.

در مراسم افتتاح نخستین نمایشگاه جامع صنعت ویلا و جشنواره گل و گیاه در منطقه آزاد انزلی حجت الاسلام زم معاون فرهنگی شورای عالی مناطق آزاد کشور حضور داشت.


انتهای پیام/اص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.