سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

اختصاص یکهزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح های نیمه تمام دانشگاهها

یکهزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح های نیمه تمام دانشگاهها در سال 95 اختصاص یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاارن جوان از مشهد،مدیر کل طرح های عمرانی وزارت علوم درمراسم افتتاح دو طرح عمرانی در دانشگاه حکیم سبزواری از اختصاص یکهزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح های نیمه تمام دانشگاهها در سال 95 خبر داد و گفت: از مجموع 3میلیون متر مربع فضای دانشگاهی در کشور یک میلیون و 200هزار متر مربع از سال 92 به بعد تکمیل و به بهره برداری رسیده اند .

مهرا.. رخشان مهربه تصویب 600 میلیارد تومان دیگر برای محوطه سازی و تعمیر و تجهیز دانشگاهها در امسال خبر داد گفت: امیدواریم با همکاری دولت در تخصیص اعتبارات با توجه به اینکه از سال 90 طرحی در دانشگاهها اغاز نکرده ایم شاهد تکمیل بخش عمده ای از طرح ها و محوطه سازی مناسب دانشگاهها باشیم.

قائم مقام وزیر علوم تحقیقات و فناوری گفت: اقتصاد مقاومتی اکسیری است که تهدیدات را به فرصت ها تبدیل می کند و نقاط ضعف را به قوت مبدل می سازد.

تسنیمی با تاکید بر توسعه شرکت های دانش بنیان گفت: این شرکت ها محور توسعه و رونق اقتصادی و علمی هستند ما در وزارت علوم از صاحبان ایده و طرح ها حمایت جدی به عمل می آوریم.

گفتنی است این طرح ها شامل افتتاح مجتمع رفاهی دانشگاه با 10 هزار متر مربع و هزینه یک میلیاردو 100میلیون تومان و افتتاح سالن همایش بین المللی بیهقی به عنوان بزرگترین و مدرن ترین سالن کنفرانس غرب خراسان رضوی با گنجایش 130 نفر و زیربنای 600 متر مربع و هزینه یک میلیاردو 900میلیون تومان می باشد.

انتهای پیام//

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.