سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقلال مالي كميته پارالمپيك

نمايندگان مجلس در يك نشست علني كليات طرح انتزاع كميته ملي پارالمپيك از المپيك را با 182 راي موافق، 13 مخالف و 3 راي ممتنع به تصويب رساندند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از سايت كميته ملي پارالمپيك، پس از تأسيس كميته ملي پارالمپيك در تاريخ ۱۳۷۹/۱۱/۱۷، بودجه ساليانه اين كميته از طريق كميته ملي المپيك تأمين و پرداخت مي‌گرديد.

باتوجه به توسعه چشمگير كمي و كيفي و نتايج ارزشمند ملي و بين‌المللي كميته ملي پارالمپيك عملاً در جذب منابع مالي با محدوديت‌هاي مختلف مواجه گرديد و بر اين اساس از حدود يك دهه قبل تلاش جهت انتزاع و استقلال مالي بودجه به صورت مستمر از طريق دولت و مجلس شوراي اسلامي پيگيري گرديد.
 
اعلام موافقت با پيشنهاد كميته از سوي مجلس شوراي اسلامي و حمايت دولت از اين طرح در آينده موجب اطمينان از اجرايي شدن طرح‌ها و برنامه هاي پارالمپيك و حمايت از توسعه كمي و كيفي بيشتري از جامعه هدف را فراهم خواهد آورد.
 
كميته ملي پارالمپيك در آستانه اعزام كاروان منا به بازيهاي پارالمپيك ريو ۲۰۱۶ با ابراز تشكر صميمانه از دولت و نمايندگان محترم و بزرگوار مجلس شوراي اسلامي اين موفقيت را به دو فدراسيون ورزش‌هاي جانبازان و معلولين، نابينايان و جامعه هدف صميمانه تبريك مي‌گويد.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.