پرچم دار کاروان پارالمپیک ایران گفت: ورزشکاران ایرانی به سبب عنایت ائمه اطهار در زندگیشان همیشه از لحاظ روحی و معنوی از رقبا برتر هستند.

کردستانی: با ارزش ترین پشتوانه کاروان ایران، ائمه اطهار هستندبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فو‌تسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ملی پوش والیبال نشسته در حاشیه زیارت حرم ‌مطهر ‌شاه‌عبدالعظیم اظهار کرد: ورزشکاران تمام تلا‌ششان را به کار گرفتند و تمرینات خود را برای حضور مقتدر‌انه در پار‌المپیک انجام دادند و حالا به پابوس شاه‌عبدالعظیم آمدیم تا با آرامش روحی راهی ریو شویم.

وی در ادامه اظهار داشت: ورزشکاران مسلمان نسبت به دیگر ورزشکاران یک امتیاز بزرگ دارند و آن این است که ما با توکل به اهل بیت پا به مسابقات می‌گذاریم و با اطمینان خاطر به مصاف حریفان خود می‌رویم. همچنین ما با توکل به ائمه‌اطهار و دعای 80میلیون ایرانی به مسابقات پا‌را المپیک ریو می‌رویم.

کرد‌ستانی تصریح کرد: بر این باورم که تمام تلاش خود را برای حضور مقتدرا‌نه در پارا المپیک ریو به کار گرفتم و از این به بعد را به خدا واگذار می کنم و امیدوارم ائمه اطهار هم در مسیر موفقیت به من کمک کنند.

پرچمدار کاروان پارالمپیک ایران در ریو در مورد مشکلات موجود گفت: جانبازان و معلولان با مشکلات عدیده ای برای تمرینات رو به رو هستند اما با عنایت خداوند و عشق به ملت قصد دارند بهترین نتایج را در پارالمپیک ریو کسب کرده تا دل مردم را شاد کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم با کمک اهل بیت بتوانیم در پارالمپیک ریو مدال های رنگی ارزشمندی کسب کنیم تا شادی حاصل از آن را به مردم مهربان کشورمان تقدیم کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار