سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیلان؛

انتقال ارزش‌های اسلامی به نسل جوان جامعه ضرورتی انکارناپذیر است

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده دانشگاه دریایی امام خامنه‌ای سپاه بر ضرورت انتقال ارزش‌ها و باورهای اسلامی به نسل جوان جامعه تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛سردار اصغر شکراللهی ظهر امروز در یادواره شهیدان رجایی و باهنر و یادبود شهید «محمد نصیب بخشنده» شهردار سابق پره‌سر و تنها شهردار شهید استان گیلان در مصلای این شهر گفت: خدمات رسانی به ملت بزرگ ایران سعادتی بس بزرگ است که موجبات استحکام و قوام نظام اسلامی را در پی خواهد داشت .

وی افزود: شهید رجایی و باهنر از استوانه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران بودند و خلق و خوی مدیریتی این شهیدان بزرگ می تواند الگوی مناسبی برا ی دولتمردان نظام اسلامی باشد.

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده دانشگاه دریایی امام خامنه‌ای سپاه برگزاری یادواره های شهدا را صرفاً بازیابی یاد و خاطره آن عزیزان ندانست و افزود: یادواره شهدا پاسداشت ارزش‌های انسانی و اسلامی ، شرف، شجاعت و انسانیت نسلی است که با تمام توان خود در مقابل زورگویی های استکبارجهانی ایستادند.

سردار اصغر شکراللهی اظهار داشت: تکیه بر اندیشه رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس از نظر ابعاد سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و باورهای نظامی نسلی که توانستند تحولی را در دهه 60 و 70 ایجاد کنند تا ایران اسلامی امروز در جهان به عنوان یک کشور سربلند و با عزت معرفی شود امری ضروری است.


انتهای پیام/اص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.