سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکل های دانش آموزی بستری مناسب برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش تشکل های دانش آموزی را زمینه ای برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی دانست.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ،آیین اختتامیه  اردوی ملی فرزانگان با حضور حمیدرضا کفاش، معصومه ابتکار رییس سازمان محیط زیست و جمعی از مسئولان  فرهنگی عصر امروز در اردوگاه شهید باهنر تهران انجام شد.

در این مراسم کفاش با اشاره به اینکه امروز حرکت ارزشمند سازمان دانش آموزی در مسیر تربیت اجتماعی دانش آموزان توسعه یافته، گفت: یکی از ثمرات ارزشمند انقلاب اسلامی و نظام آموزش و پرورش تشکیل سازمان دانش آموزی است که با تفکر تشکیلاتی بنا شده است.

 وی با بیان اینکه شادی و امید دانش آموزان این اردو نشان از  سال تحصیلی پرنشاطی در مهر 1395 است، عنوان کرد: باید فعالیتهای درون مدرسه را جدی گرفت، امروز اگر زمینه مشارکت دانش آموزان در اداره مدارس تقویت شود شاهد مدیرانی لایق  در آینده هستیم.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: نوجوانان و جوانان ما نه تنها در مدارس کشور بلکه قادر به اداره کردن بخشهای عظیمی از جمهوری اسلامی ایران هستند به شرطی که ما مربیان آن ها را باور کنیم.

وی ادامه داد: جمعیت پیشتازان و فرزانگان به عنوان بخشی از سازمان دانش آموزی کشور نقش مهمی در تربیت اجتماعی دانش آموزان ایفا کرده و این تشکلها می تواند در جهت کاهش آسیب های اجتماعی، حفاظت ازمحیط زیست و ایجاد نشاط در جامعه نقش بسزایی ایفا کند.

کفاش هم چنین به مجلس دانش آموزی اشاره کرد و اظهار داشت: از هفته آینده مجلس دانش آموزی با 150 عضوی که با رای مستقیم دانش آموزان سراسر کشور انتخاب شدند و تعداد دختران و پسران در آن به تساوی است، شروع  به فعالیت می کند.

 انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.