مدیر کل امور فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش گفت: جشنواره دستاوردهای فرهنگی دانش آموزان فرصتی است تا به تولید کالاهای داخلی توجه شود.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ، مراسم افتتاحیه 2 سالانه دستاوردهای کانون‌های فرهنگی و تربیتی سراسر کشور با حضور حمیدرضا کفاش معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، مهدی علی‌اکبرزاده مدیر کل امور فرهنگی و هنری و جمعی از مسئولان مربوطه در محل کانون تربیتی قدس منطقه 2 شهر تهران برگزار شد. 

در این مراسم علی‌اکبرزاده گفت: جشنواره دو سالانه با هدف نشان دادن فعالیت‌های دانش آموزان و فرصتی برای تعامل و کسب تجربیات ایجاد شده است.

وی ادامه داد: طی دوره برگزاری جشنواره ،استان‌های مختلف که در این برنامه حضور دارند با به اشتراک گذاشتن دستاوردهای خود ضمن ارائه توانایی‌ها فرصتی برای عرضه محصولات خود نیز کسب می‌کنند. 

مدیر کل امور فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در این جشنواره 300 دانش آموز و مربی و 700 نفر از کانون‌های فرهنگی شرکت دارند عنوان کرد:‌در این جشنواره 5 برنامه شامل نمایشگاه، کارگاه‌های آموزشی، تالارهای گفت وگو و ضیافت‌های کانونی و برنامه‌هایی همچون سرود در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: این نمایشگاه برای خرید عموم مردم در نظر گرفته شده و با این مسئله می‌توان گامی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالاهای داخلی برداشت.

گفتنی است، در این مراسم که با هدف نشان دادن دستاوردهای فرهنگی و تربیتی دانش آموزان سراسر کشور برگزار شد کفاش از تمامی غرفه‌های حاضر بازدید به عمل آورده و نسبت به نوع عملکرد آنها رضایت داشت. این جشنواره از تاریخ 9 شهریور ماه آغاز و تا روز شنبه 13 شهریور ادامه دارد و ساعت بازدید آن از ساعت 9 صبح  تا 12:30 و از 16 تا 20 برای عموم در نظر گرفته شده است. 


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار