سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

با فراهم شدن و تثبیت مقدمات رویداد مشهد ۲۰۱۷ ؛ دیدار دست اندرکاران ایجاد این رویداد با مقام معظم رهبری

مقدمات دیدار دست اندرکاران رویداد «پایتخت فرهنگ اسلامی مشهد ۲۰۱۷» با مقام معظم رهبری مهیاست

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  استاندار خراسان رضوی با اشاره به میزبانی اصفهان در سال ۲۰۰۶ بعنوان پایتخت فرهنگ اسلامی  گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با مسوولان این رویداد دستوراتی در این رابطه ارائه نمودند که بی شک رهنمودهای ایشان چراغ راه همه اقدامات در «مشهد ۲۰۱۷» خواهد بود.

رییس شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی پایتخت فرهنگ اسلامی مشهد ۲۰۱۷ تصریح کرد: درخواست دیدار دست اندرکاران رویداد «مشهد ۲۰۱۷» با مقام معظم رهبری نیز  از سوی هیات محترم دولت پیگیری خواهد شد.

علی‌رضا رشیدیان افزود : پیش نیاز این دیدار، فراهم شدن و تثبیت همه شرایط لازم برای رویداد مشهد ۲۰۱۷ به لحاظ ساختاری، بودجه ای و رسمیت یافتن برنامه ها بود که خوشبختانه همگی این موارد با مصوبه هیات دولت محقق شده است.

او با بیان اینکه لایحه مشهد ۲۰۱۷ با تقاضای شورای هماهنگی و برنامه ریزی از سوی وزرای محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و راه و شهرسازی و معاون اول رییس جمهور پیگیری و در هیات دولت به تصویب رسید، تصریح کرد:با تحقق هرچه سریع‌تر این دیدار، نظرات و دیدگاه های مقام معظم رهبری سرلوحه همه اقدامات و فعالیت های رویداد «پایتخت فرهنگ اسلامی مشهد ۲۰۱۷» قرار گیرد

انتهای پیام//ه.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.