سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

بهره برداری از 28 طرح برق رسانی

به مناسبت هفته دولت، از 28 طرح برق رسانی در استان چهارمحال و بختیاری بهره برداری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری از افتتاح 28 طرح برق رسانی همزمان با هفته دولت و با اعتبار افزون بر 115 میلیارد و 480 میلیون ریال در استان خبر داد.

سید روزبه هاشمی گفت: این طرح ها با هدف تأمین برق مشترکان، پایداری و تقویت شبکه، بهینه سازی و اصلاح شبکه های برق بهره برداری شده است.

وی، ساخت فاز نخست شبکه 2 مداره 20 کیلو ولت پست شماره 2 شهرکرد تا میدان قمر بنی هاشم (ع)، ساخت پایه های روشنایی، بهینه سازی شبکه و نصب ترانس و تبدیل سیم به کابل برای افزایش پایداری شبکه و رفع افت ولتاژ را از جمله این طرح ها در شهرستان شهرکرد اعلام کرد.

هاشمی همچنین ساخت خط سه مداره و تبدیل خط تک مداره به 2 مداره، ساخت خط 2 مداره چنار محمودی، نصب ترانس و تقویت و توسعه شبکه در شهرستان لردگان و اصلاح شبکه های فشار متوسط و فشار ضعیف، بهینه سازی شبکه و نصب ترانس در شهرستان بروجن را از دیگر طرح های بهره برداری شده برشمرد.

وی افزود: برق رسانی به مسکن مهر و نصب روشنایی معابر فارسان، برق رسانی روستایی و تبدیل سیم به کابل در کوهرنگ و طرح های بهینه سازی، احداث و تقویت شبکه در شهرستان های کیار، سامان و بن از سایر این طرح هاست.

دوم تا هشتم شهریور به مناسبت شهادت شهیدان رجایی (رئیس جمهور) و باهنر (نخست وزیر) در حادثه انفجار دفتر نخست‌وزیری جمهوری اسلامی ایران در ۸ شهریور ۱۳۶۰ به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ض
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.