معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ساده زیستی و خدمت به مردم از ویژگی های شهیدان رجایی و باهنر بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ خدابخش مرادی در همایش «شهیدان رجایی و باهنر، الگوی دولتمردان شایسته و مکتبی» همزمان با آخرین روز از هفته دولت در شهرکرد افزود: شهیدان رجایی و باهنر باید الگوی کاری جامعه کارمندی و کارگزاری کشور باشند.

وی اضافه کرد: جامعه کارمندی کشور در مسیر انقلاب اسلامی ایران و در طول هشت سال دفاع مقدس در کنار اقشار مختلف مردم حضوری پر رنگ داشتند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری، هفته دولت را فرصت مناسبی برای ارتباط خدمتگزاران با مردم دانست و گفت: این ارتباط باعث می شود با تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران برای مردم، اعتماد آنان به نظام تقویت شود.

مرادی با اشاره به اقدامات دولت یازدهم در توسعه چهارمحال و بختیاری افزود: در سه سال فعالیت این دولت 800 پروژه عمرانی با 35 هزار میلیارد ریال در استان بهره برداری شده است.

وی ادامه داد: 245 طرح صنعتی و عمرانی نیمه فعال در استان هم با سه هزار و 600 میلیارد ریال اعتبار شناسایی و بیش از سه هزار و 700 میلیارد ریال طرح برای دریافت تسهیلات بانکی معرفی شد.

مرادی اضافه کرد: در این مدت 39 نشست مردم محور از سوی مسئولان چهارمحال و بختیاری برگزار شد و هر مسئول در طول این سه سال، سه بار در هر شهرستان حضور یافته است.

گفتنی است: همایش «شهیدان رجایی و باهنر، الگوی دولتمردان شایسته و مکتبی» همزمان با سالروز شهادت این دو شهید والامقام، با حضور حجت الاسلام سید رضا اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در سالن غدیر شهرکرد برگزار شد.

در این آیین یاد و خاطره شهدای کارمند استان چهارمحال و بختیاری هم گرامی داشته شد.

شهیدان رجایی و باهنر در حادثه انفجار دفتر نخست‌وزیری جمهوری اسلامی ایران در ۸ شهریور ۱۳۶۰ به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار