سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

هشدار اداره کل استاندار به مواد غذایی بسته بندی شده

مردم از خرید مواد غذایی بسته بندی شده دارای جوایز خودداری کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مدیرکل استاندارد خراسان شمالی گفت: براساس اعلام دفتر نظارت بر استاندارد صنایع غذایی، آرایشی، بهداشتی و حلال، قراردادن جوایز در داخل بسته های حاوی فرآورده های غذایی موجب فسادپذیری بیشتر فرآورده خواهد شد.

فهیمه مهمان نواز افزود: برخی واحدهای تولیدی، اشیاء خارجی را تحت عنوان جوایزدر کنار و یا داخل برخی فرآورده های غذایی بسته بندی شده قرار می دهند که این امر موجب فسادپذیری فرآورده های غذایی می شود.

وی گفت : چنانچه مواد اولیه مورد مصرف در تولید این محصولات، شرایط بهداشتی و نگهداری نامطلوب آنها و همچنین امکان عبور نور خورشید از بسته بندی مواد غذایی وجود داشته باشد، موجب فساد بیشتر فرآورده ها می شود.

مهمان نواز خاطر نشان کرد : به منظور رعایت نکات بهداشتی، همچنین به دلیل جلوگیری از آلودگی میکروبی و حفظ سلامت مصرف کننده، از هموطنان درخواست می شود از خرید این قبیل فرآورده ها خودداری و در صورت مشاهده این قبیل فرآورده ها مراتب را از طریق تلفن گویای ۱۵۱۷ و یا پایگاه اطلاع رسانی سازمان ملی استاندارد ایران به نشانی www.isiri.org سامانه رسیدگی به شکایات، اعلام، تا اقدام قانونی لازم به عمل آید.

انتهای پیام/آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.