سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تهران،میزبان دومین دور انتخابی تیم ملی بدمینتون/ شاهرود میزبان کلاس داوری

دومین مرحله انتخابی تیم ملی مردان بزرگسال بدمینتون به مدت 2 روز در تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،مرحله دوم انتخابی تیم ملی مردان بدمینتون با دعوت از 9 ورزشکار برگزار می شود حسن متقی، نادر مینایی و عرفان جوینده از گیلان، علیرضا فغفوری و علیرضا قاسمی از زنجان، فرزین خانجانی از تهران، مهران شهبازی از کردستان و مسعود پیروزی و محمد طاهر زاده از گلستان نفرات دعوت شده به تیم ملی هستند.

ورزشکاران دعوت شده در روزهای 10 تا 12 شهریور ماه جاری در محل کمپ این فدراسیون و زیر نظر صادق کرباسی به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت .
گفتنی است که سرمربی تیم ملی بزرگسالان در نظر دارد با برگزاری دو اردو در هر ماه ، ملی پوشان را برای حضور هر چه بهتر در مسابقات جهانی مجارستان آماده کند.

شاهرود میزبان کلاس داوری

فدراسیون بدمینتون اعلام کرد همزمان با برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات بدمینتون قهرمانی نوجوانان دختر کشور کلاس ارتقاء داوری درجه 3 به 2 B برگزار می شود.

دوازدهمین دوره مسابقات بدمینتون قهرمانی نوجوانان دختر کشور در روزهای 15 تا 17 شهریور ماه جاری در شهرستان شاهرود برگزار خواهد شد.

افرادی می توانند در دوره ارتقا داوری شرکت کنند که قبلا در دوره ارتقا مربیگری حضور نداشته باشند.

همچنین حضور شرکت کنندگان در کلاس تئوری الزامی است و می بایست سه سال از مدت زمان قبولی در کلاس داوری درجه سه آنان گذشته باشد.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.