سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

دستگیری سارق چنگک به دست

سه سارق شب‌رو در عملیات ضربتی مأموران کلانتری شهید هاشمی نژاد مشهد دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،فرمانده انتظامی مشهدگفت: گزارش چند فقره سرقت منازل مسکونی، مغازه و سرقت‌های خیابانی شبانه در حوزه استحفاظی کلانتری شهید هاشمی‌نژاد مشهد، پلیس را بر آن داشت به طور ویژه موضوع را پی گیری کند.

سرهنگ محمد بوستانی افزود: تیم‌های دایره آگاهی کلانتری 13 مشهد در این عملیات ضربتی به طور کاملاً نامحسوس و پوششی وارد عمل شدند.

وی گفت: پلیس با سرنخ‌هایی که در دست داشت، جوان ماکسیما سواری را در حال پرسه زنی اطراف مغازه‌ها دستگیر کرد. این مرد 42 ساله که دارای 6 فقره سابقه کیفری است و شماره پلاک خودروی خود را تغییر داده، در حالی دستگیر شد که چنگک دست سازی را همراه داشت که در باز کردن در مغازه‌ها و شکستن شیشه از آن استفاده می‌کرد.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: تحقیقات از این متهم که به موادمخدر اعتیاد دارد، برای کشف سرقت‌های انجام شده توسط او آغاز شده است.

سرهنگ محمد بوستانی افزود: کنترل و مراقبت‌های نامحسوس مأموران کلانتری شهید هاشمی نژاد در این عملیات ضربتی، به طور همزمان با شناسایی و دستگیری دو سارق شب رو دیگر همراه بود.

وی گفت: در این مرحله از عملیات، سارق منازل مسکونی در محدوده خیابان توحید، برای فرار از چنگ مأموران انتظامی، از پشت بام یک منزل مسکونی خود را به پایین پرت کرد و در حالی که هر دو پایش شکسته بود دستگیر شد.

مأموران کلانتری شهید هاشمی نژاد همچنین سارق خیابانی 36 ساله‌ای که با موتورسیکلت قصد فرار داشت و پس از تصادف با خودروی سواری مصدوم شده بود را دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کردند.

این سارق خیابانی که مقداری رنگ به همراه داشت، هنگام دستگیری سعی می‌کرد با پاشیدن رنگ به سر و صورت مأموران انتظامی، فرار کند که ناکام ماند.

انتهای پیام//ف.ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.