سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

فارغ التحصیلان ممتاز در پیام نور

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت :دانشگاه پیام نور از جمله دانشگاه هایی است که فارغ التحصیلان ممتاز دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مجتبی شریعتی نیاسری ،معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نشست با جمعی از مسئولان و اساتید دانشگاه پیام نور استان کرمان گفت: هم اکنون در پذیرش دانشجو و تعداد مرکز دانشگاهی رتبه اول را در منطقه داریم.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: دانشگاه پیام نور یکی از دانشگاه های موفق کشور است و اگر در ریل خود قرار گیرد حتما به اهداف خود می رسد.
وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور سرمایه ای برای کشور و ملت است گفت: این دانشگاه بواسطه غیر حضوری بودن آن نیاز همه اقشار جامعه را که قصد ورود به دانشگاه را دارند تامین می کند.
شریعتی نیاسری اظهار کرد: دانشگاه پیام نور از جمله دانشگاه هایی است که فارغ التحصیلان ممتاز دارد و باید مسیر این دانشگاه هدفمند تر ادامه پیدا کند.
وی افزود: فلسفه دانشگاه پیام نور، رساندن پیام علم برای همه جا و همه کسی و در جاهایی است که امکان فعالیت فیزیکی و حضوری وجود ندارد.
وی اظهار کرد: هرچند دانشگاه پیام نور در سال های اخیر می رفت جهت گیری مانند سایر دانشگاه های کشور داشته باشد اما جهت گیری این دانشگاه حتما باید غیر حضوری و فقط در برخی مقاطع خاص، حضوری باشد.
معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در مطالعه تطبیقی دانشگاه پیام نور خود را با دانشگاه های همطراز مقایسه کند تا به جمع بندی مناسبی برسد.
انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.