معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: از92تا 94 حدود 14هزار شغل در استان ایجاد شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حمید ذکااسدی در جشنواره شهید رجایی استان که در تالار برق برگزارشد ، گفت: از سال 92تاکنون 910طرح بااعتباری بالغ بر76هزار میلیارد تومان اجرا شده 17درصد کار اجرایی شده که 13هزار میلیاردتومان هزینه این عملیات بوده است.

وی تصریح کرد: درسال گذشته نیز 167میلیاردتومان برای خوداشتغالی در استان هزینه شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان با بیان اینکه کارکنان ستون فقرات نظام اداری هستند گفت: درجهانی که همراه با پیشرفت تکنولوژی پیش می رود در صورتی که منابع انسانی کارایی نداشته باشیم تکنولوژی نیز راه به جایی نمی برد زیرا که برای احداث کارخانه اول باید مدیرکارخانه وکارکنان آن را پیدا کنیم.

ذکا اسدی اظهار کرد:استان کرمان پیشتاز در توسعه و اقتصاد مقاومتی است اگر می بینید ابتکارات وابداعاتی درحوزه توسعه به منصه ظهور می رسد به سبب وجود مدیری کامل که نماینده عالی دولت در استان است.

وی استاندار کرمان را شهید زنده خواند وگفت: ایشان در زمان جنگ در فرماندهی حضور مستقیم داشته است واکنون نیز در سطح کلان استانی را درپیشتازی اقتصادمقاومتی قرار داده است.

وی مصرف برق صنعتی در5ماهه اول سال رادارای رشد 7.6درصدی دانست و گفت: این مسئله نشان از رونق اقتصادی دارد.

ذکااسدی افزود: با طرح انتقال آبی که توسط قرارگاه خاتم در دست انجام است می توان 700میلیون مترمکعب آب را منتقل کرد و حتی تمدن جدید به واسطه آن در فلات مرکزی ایران ایجاد کرد.

معاون استاندار کرمان تاکید کرد:استان کرمان نسبت به کل کشور وضعیت امنیتی مطلوب ومناسبی دارد.

وی با اشاره به مدیریت جهادی در کارهای دولتی خاطرنشان کرد: تاحدودی به اهداف مان در توسعه استان دست یافته وامیدواریم با داشتن مجاهدانی چون شما کارکنان دولتی کرمان بیش از قبل به این اهداف نائل شویم.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار