سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

فعالیت ۱۱ هیئت ورزشی در شادگان

۱۱ هیئت ورزشی در شهرستان شادگان فعالیت دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛خلیل آمله رئیس اداره وزش و جوانان شادگان گفت: هم اکنون در این شهرستان ۱۱ هیئت ورزشی در رشته های مختلف فعال هستند.

آمله افزود: فوتبال، کاراته، رزمی، روستایی و عشایری، کشتی، بدنسازی، تنیس روی میز، همگانی، سوارکاری، تیراندازی، پیوند اعضا و بیماری های خاص از جمله هیئت های ورزشی فعال در شهرستان شادگان هستند.

وی گفت: هدف اصلی ما گسترش ورزش و روی آوردن نوجوانان و جوانان و حتی میانسالان به ورزش است؛ چرا که ورزش سلامت جامعه را تضمین می‌کند و جوانان را از گرایشی به استفاده از مواد مخدر و ناهنجاریها دور می کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شادگان با بیان اینکه ورزش بخشی از هویت و ارزش اجتماعی مردم شادگان بوده و  مردم این شهرستان از توسعه ورزش در سطح شهرستان استقبال کرده اند افزود: سرمایه گذاری در ورزش، جامعه ای پویا، سالم و توانمند را به ارمغان می آورد.

آمله گفت: شادگان استعداد های درخشان و فراوانی در زمینه ورزش دارد و در چند سال اخیر ورزشکاران آن در میادین مختلف ورزشی در سطح استان و کشور مدال های قهرمانی کسب کرده اند.وی به استعدادهای ورزشی برجسته و پرشمار شادگان اشاره کرد وافزود: شادگان در زمینه شمار قهرمانان کشوری و بین المللی و استانی از موقعیت شاخصی برخوردار است.

 رئیس اداره ورزش و جوانان شادگان با تاکید بر اینکه فعالیت های گروهی و همگانی کردن ورزش در اولویت اصلی این اداره قرار دارد گفت: تقویت وفاق و دوستی از ارکان مهم ورزش همگانی است.

آمله از همکاری دستگاههای اجرایی شهرستان با اداره ورزش و جوانان و هیات های ورزشی برای داشتن ورزشی پویا و فعال در شادگان تقدیر کرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.