سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

میزبانی مردم آبادان از پیکر۶۰ شهید تازه تفحص شده

مردم آبادان فردا میزبان پیکر ۶۰ شهید تازه تفحص شده هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛علی ثامری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آبادان گفت: مردم آبادان فردا میزبان پیکر ۶۰ شهید تازه تفحص شده هستند که ساعت ۹ صبح وارد اسکله بندر آبادان می‌شوند.

ثامری بابیان اینکه تفحص این شهدا در مناطق جنوبی عراق انجام‌گرفته است، افزود: پیکر این 60 شهید ابتدا از طریق رودخانه اروندرود وارد مرز شلمچه می‌شود.

وی گفت: پس از تحویل این شهدا به نمایندگان نیروی دریایی ارتش و سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران و آماده کردن پیکرها برای مراسم، این تیم نظامی از طریق اروندرود به اسکله اداره بندر آبادان می‌آید.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آبادان افزود: پس از ورود شهدا در اسکله بندر آبادان تشریفات نظامی برگزارشده و سپس یک مراسم برای این شهدا با حضور مردم در محل تعبیه‌شده برگزار می‌شود.

وی گفت: پیکر شهدا پس‌ازآن تحویل مردم داده می‌شود و تا محل فرماندهی سپاه پاسداران آبادان تشییع شده و در آن محل قرار می‌گیرند.

ثامری افزود: ساعت 21 فردا نیز مراسمی در مصلای آبادان با حضور عام مردم برای شهدای تازه تفحص شده برگزار می‌شود و پس‌ از آن پیکرها به اهواز انتقال داده می‌شوند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.