سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

نشست مشاور وزیر اقتصاد با ایثارگران ادارات استان

نشست هم‌اندیشی با حضور مشاور وزیر در امور ایثارگران، ایثارگران ادرات‌کل امور مالیاتی و امور اقتصادی و دارایی و مدیران دستگاه‌های تابعه این وزارت‌خانه برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی به بیان مختصری از اقدامات و عملکرد اداره‌کل متبوع خویش پرداخت و گفت: 41 نفر از کارکنان این اداره‌کل از ایثارگران عزیز می‌باشد که بیش از یک سوم کارکنان این اداره را شامل می‌شوند.

غفارپور افزود: این اداره‌ کل همیشه و در همه حال مشوق ادامه تحصیل عزیزان ایثارگر بوده؛ به نحوی که 76 درصد از همکاران ایثارگر دارای تحصیلات دانشگاهی کارشناسی و بالاتر می‌باشند.

معاون اداره‌کل امور مالیاتی استان نیز در این نشست اظهار داشت : از 852 کارمند این اداره کل، 301 نفر ایثارگر بوده و به‌عبارتی بیش از یک‌سوم همکاران مالیاتی استان آذربایجان‌غربی را ایثارگران تشکیل می‌دهند.

در ادامه این جلسه، حجت‌الاسلام ثقفی مشاور وزیر امور اقتصادی و دارائی در امور ایثارگران بیان کرد: بنا‌به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، ایثارگری در کشور پایان نیافته و هم‌اکنون بسیاری از ولایتمداران نظام انقلاب اسلامی در حال جان‌فشانی برای سربلندی نظام در سایر سرزمین‌های اسلامی و در کنار مسلمین جهان هستند.

ثقفی در ادامه این جلسه به سؤالات ایثارگران در رابطه با مشکلاتشان ازجمله نحوه بازنشستگی پیش از موعد و سایر موارد پاسخ داد.

گفتنی است در پایان این نشست و اهدای لوح سپاس به برخی از مدیران و همکاران ایثارگر، تعدادی از مدیران و ایثارگران به همراه حجت‌الاسلام ثقفی از بنای یادبود شهدای گمنام واقع در پارک جنگلی شیخ تپه ارومیه دیدار و ضمن قرائت فاتحه و نثار گل بر مزار آن عزیزان گمنام، یاد و خاطره جانبازی‌های هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.